Lorem ipsum: Lorem ipsum dolor sit amet

Qualimo

Monitorujemy Twoich klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu

CRM – jak (nie) wdrażać?

Dwa tygodnie temu spotkałem się z Prezesem firmy, z którą współpracuję. Usłyszałem od niego, że trzy lata od wdrożenia systemu CRM w jego przedsiębiorstwie zaszły ledwo zauważalne zmiany. Winą za niepowodzenie projektu obarczył aplikację, która nie tylko nie przyniosła firmie widocznych korzyści, lecz także nie zwrócił się koszt z jej inwestycji. Wytłumaczyłem mu wtedy, że CRM, jak każdy system informatyczny, aby mógł prawidłowo funkcjonować, wymaga odpowiednich warunków do zaistnienia. Po przyjściu do domy postanowiłem podejść do tematu bardziej profesjonalnie i zadałem sobie pytania: Dlaczego aplikacja czasami nie przynosi nam zysków? Co warunkuje jej powodzenie, a co niepowodzenie? Myślę, że odpowiedzi na te zagadnienia są kluczowe w podjęciu ostatecznej decyzji o wdrożeniu.

Dowiedz sie, jak monitorowac customer experience swoich klientów

Monitorujemy Twoich klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.