Lorem ipsum: Lorem ipsum dolor sit amet

Qualimo

Identyfikuj i monitoruj czynniki odpowiadające za zadowolenia Twoich klientów.

Zbieranie danych

Jak zbieramy dane

Proces monitoringu satysfakcji klientów rozpoczyna się na etapie pozyskania danych od Twoich klientów. Nasz system umożliwia łatwe i zorganizowane pozyskiwanie danych od klienta , dokładne targetowanie badania oraz wyeliminowanie czynnika ludzkiego.



Automatyzacja

Technologia Qualimo nie pozwala na jakiekolwiek zniekształcenie informacji o kliencie przez osoby trzecie. Cały proces jest w pełni zautomatyzowany. Dostarczamy informacje w czasie rzeczywistym oraz redukujemy liczbę pośredników.



Klient w centrum

To klient opowiada o swoich emocjach związanych z kontaktem z marką. Dbamy o Twojego klienta dostarczając mu rozwiązań jakich oczekuje - przyjaznych, prostych w obsłudze i przejrzystych. 



Integracja

System Qualimo staje się częścią Twojej firmy, służąc jej i będąc narzędziem realizacji celów strategicznych. Integracja sił z systemami wewnętrznymi pozwala na uzupełnienie danych firmy o rzetelne i zawsze aktualne dane na temat jakości relacji z klientami.



Wieloźródłowość

Monitorujemy Twoich klientów bez względu na kanał‚ z jakiego korzystają podczas kontaktu z firmą. Obsługujemy wszystkie kanały kontaktu - Internet, telefon, email czy wizyta osobista. Z nami zbierasz odpowiednie dane.

Dowiedz sie, jak monitorowac customer experience swoich klientów

Monitorujemy Twoich klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.